Виховна робота


D:\10класс\соборность охрименко н\sobornost.jpg

Виховна година
до Дня Соборності та Свободи України


Картинка 4 из 3692

 «Соборність і злагода – умови

 процвітання України»

    Мета:

  • розширити кругозір учнів про історію виникнення та святкування Дня Соборності України;

  • поглибити знання учнів про історичне минуле нашої держави;

  • прищеплювати  любов і повагу до історичних та культурних надбань    українського народу, інтерес до минулого;

  • виховувати почуття національної гідності,  гордості за свою Батьківщину

та народ, повагу до культурних цінностей, літературної спадщини та історії власного народу.


Хід заходу

І. Організаційний момент.

Вступне слово вчителя. Сьогодні День Соборності України, свято рідного краю, свято  нашої держави. 

 Ми пишаємося, що  ми – українці, а наша Вітчизна – Україна,  земля, дорога та мила серцю кожного із нас.

Щасливі ми, що народилися на такій чудовій, багатій, мальовничій землі - на нашій славній Україні! Тут жили наші діди і прадіди, тут живуть наші батьки, тут корінь давнього роду українського, що сягає сивої давнини.

Зверніть увагу на ось цей акровірш. Про що йде мова? 

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм своя пустиня,

Аніж земний в чужині рай.

Їм красить все їх рідний край.

Нема без кореня рослини,

            А нас, людей, без Батьківщини.





IІ. Оголошення теми i мети виховної години. 

Вчитель.  Так,  дійсно -  це все про нашу рідну Україну. І сьогодні ми поговори-мо з вами про визначну дату в історії нашої держави – День Соборності України.

     Так трапилось, що не протязі багатьох століть розвитку Україна не мала влас-ної державності і єдиної території. Українські землі в різні періоди належали ба-гатьом державам: найбільше Росії, Литві, Речі Посполитій, а потім Польщі, Авст-ро -Угорщині, а згодом Румунії, Чехословаччині. 

     Та державне відродження України розпочалося ще за часів першої світової війни. 

      У 1917 році у Наддніпрянській Україні розпочалася національна революція. В результаті неї було проголошено створення Української Народної Республіки та обрано першого президента Михайла Грушевського.

      Подібні процеси відбувалися і в Галичині. Згодом у жовтні 1918 року була проголошена Західно -Українська народна Держава на території Галичини, Північної Буковини та Закарпаття. Головою Ради  став Євген Петрушевич. А вже через рік, 22 січня 1919 року, у Києві відбулося урочисте проголошення злуки Західно-Української Народної Республіки в єдину Українську Народну Республі-ку. Відбувалося це на святково прибраній Софійській площі в Києві. Її заповнили десятки тисяч жителів. 

      Від того часу воєдино злилися століттями відірвані одна від одної частини єдиної України. Відбулося об‘єднання українських земель, а разом з тим – українських традицій, звичаїв, мови, що мало велике історичне значення для українського народу. 


Вчитель. Діти, а хто мені скаже, що таке Україна? 

(Вправа «Мікрофон», діти передають прапорець і говорять про Україну)

1 учень . Україна – рідний край! Поле, річка, синій гай.

       Любо стежкою іти. Тут живемо я і ти.

                   

  2 учень . Україна – це наша земля, рідний край, де ми народилися. 

                           Її багатства –це хліб і цукор, сталь і вугілля, літаки і комп`ютери.


3 учень . А ще тихі озера, калинові гаї, 

народні пісні, наша рідна домівка.

                           

                      4 учень . Україна - це безкраї лани пшениці, квітучі поля льону,     вишневі сади. Це гори Карпати і шахти Донбасу.

5 учень . Україна – це розкішний вінок із калини,

 барвінку і м`яти. Україна – це пам`ять про минуле і сучасне.

                       6 учень. Україна – це земля, де ми живемо, де живуть наші батьки,  

де жили наші предки.

7 учень.  Україна... рідний край, золота чарівна сторона.                                                Україна – це велика держава.  Вона в усьому, що оточує нас: 

у місяці, у зорях, стежці, якою ми йдемо до школи.

8 учень. Україна – це древній Київ і широкий Дніпро – Славутич, 

                                                що несе свої води у Чорне море.

http://drscdn.500px.org/photo/69493165/m%3D2048/40bcbff83d4fe0f484c6936f01d0a3d3http://foto.ua/uploads/photos/272/272420_2.jpeghttp://os1.i.ua/3/1/1449738_11a43be1.jpg

http://kev.artphoto.pro/photo.ashx?photoid=1041963&type=3 http://corall.pl.ua/wp-content/uploads/2014/05/11569_original.jpg

Вчитель.  Якою людиною має бути наділений кожен українець щоб створити єдину державу. 

жаву? Я вам допоможу, і знову вправа склади слово.

Вправа склади слово за буквами.

Вчитель. А тепер відгадайте ключове слово. Воно є основою для єдності нашої держави. (Діти складають слово та піднімаючи руку відповідають. )

                                  П  А  Т   Р   І   О Т     (Патріот)



Описание: images.jpgппп.jpg

 Вчитель. Діти, а хто ж такий патріот? (Діти відповідають). Ось тлумачення слова «патріотизм». Патріотизм – любов до батьківщини, до свого народу, відповідальність за долю народу, готовність служити її інтересам.  

Вчитель.  Підніміть руки хто себе вважає патріотом?  (Діти піднімають). А чому? Прокоментуйте? (Діти відповідають чому вони патріоти.) Усі ми любимо свою вітчизну. І  патріот – людина, що любить і поважає рідну землю, шанує її традиції. А тепер назвіть людські цінності, які має обов’язково патріот.  Давайте до перших літер слова патріот напишемо ці якості. (Діти пишуть на дошці)

П – привітність

А – активність

Т – терплячість

Р – радісність

І – ініціативність

О – обов’язковість, організованість

Т – творчість, толерантність, товаристськість. 


Вчитель. Так, дійсно, якби всі люди були патріотами своєї держави то неодмінно б ми б завжди були єдині.

    Якось батько зібрав синів і сказав: «Сини мої! Живіть у мирі й злагоді, і тоді жоден ворог вам не страшний, ніхто не зможе вас здолати». Сини стали заперечувати. Кожен вважав, що зуміє побороти ворога самотужки. «Невже ви думаєте, що здолаєте ворога, коли кожен із вас, як та гілка, яку вітер хилить у різні боки, а як сильніше дмухне – то й зламає? – мовив батько. – Ось спробуйте зламати цей пучок гілля. Що, не можете? Тож запам’ятайте: нікому ще не вдалося перемогти людей, які тримаються одне за одного, як ці гілки».


Звучить пісня «Я України син»  ( муз.  П.Мрежук,  сл.В.Крищенко).

Вчитель.   22 січня -  День соборності України. 

Щороку 22 сiчня весь український народ iз вдячністю згадує тих героїв, якi боролися за об’єднання усiх нацiонально-демократичних сил українства, хто словом i ділом намагався вiдродити незалежну Соборну Українську державу. Ідея всеукраїнської єдності формувалася ще з часiв Київської Русi, Галицько-Волинської держави, Запорізької Січі, Визвольної вiйни пiд проводом Богдана Хмельницького, Гетьманщини. 



Та реалiзувалась ця мрiя внаслiдок української революцiї 1917-1920 рокiв, пiд час якої з великою силою розкрилися свободолюбство i нацiональний дух українського народу, утворилися двi демократичнi держави – Українська Народна Республiка (УНР) та Західноукраїнська Республiка (ЗУНР). Нажаль, двi роз’єднанi держави не могли iснувати як єдиний полiтичний, економiчний органiзм, цьому заважав ряд причин. Не зважаючи на перешкоди, народ України не полишав прагнення до соборизацiї всiх українських земель у власнiй державi.


           01 грудня 1918 року представники державного Секретаріату ЗУНР – К.Левицький, Л.Цегелоський, члени Директорiї – В.Винниченко, С.Петлюра, П.Андрiєвський, Ф.Швець пiдписали у Фастовi Предвступний договiр про майбутнє об’єднання двох республiк. Цей договiр став першим i основним актом соборностi, викликав схвалення українського загалу. 


03 сiчня 1919 року на першому засіданнi Української Народної ради було одностайно прийнято Ухвалу про злуку ЗУНР i УНР. Часописи пiдкреслювали, що тим самим зроблено перший крок на шляху до соборностi українських земель.


Директорія i Рада Народних Мiнiстрiв призначила святкування об’єднання УНР i ЗУНР на 22 сiчня. Мабуть, ця дата не була випадковою, адже вказаний день збiгався з рiчницею iсторичного IV Унiверсалу Цетральної Ради, згідно з яким УНР проголошувалася самостiйною, незалежною державою, отже вiн мав стати днем подвiйного всенародного свята – Незалежностi i Соборностi.

Закріплення.

Вчитель.  А тепер давайте ми з вами дамо відповідь на питання від патріота нашої держави: «Що я знаю про свою Батьківщину?»

  1. Основний закон України. (Конституція).

  2. Як співають і слухають Гімн? (Стоячи).

  3. Синій колір українського прапора символізує...(небо)

  4. Скільки кольорів має український прапор? (Два).

  5. Державний герб України. (Тризуб).

  6. Столиця України. (Київ).

  7. Найголовніша пісня України. (Гімн).

  8. Найрідніше, найдорожче, найкраще місце на землі. (Батьківщина).

  9. Українці здавна мали свій одяг. (Національний)

  10. Жовтий колір прапора - це колір...(зерна)

  11. Державною мовою України є мова...(українська)

  12. Хто був, є і залишається в серцях українців Кобзарем? (Шевченко).

  • Ото ж ви молодці. Добре справилися із завданням. Можна вважати вас патріотами нашої держави. 

  • Не дивлячись на те, що відбувається зараз в Україні, я сподіваюсь, що майбутнє нашої держави буде створене кращими людьми, а ці люди це ви, які є патріотами нашої держави. 

  •         Тому я вірю.

  • Я вірю, Вітчизно, ти станеш на ноги, 
    Махнуть золотистим крилом рушники, 
    І щастя затмить всі печалі й тривоги 
    На вічні роки і прийдешні віки!

  • Я бачу квітучу, щасливу країну,

  • Де кожна людина працює, творить,

  • Де можна навчатись, кохати, радіти,

  • Де кожна хвилина — то святості мить.

  • Конкурс малюнків












Виховний захід

 "Символи українського народу : хліб"

учні 2-а класу

Звучить музика пісні " Зеленеє жито зелене.." Дівчатка, тримаючи в руках колоски, маки, волошки, виходять на сцену «змійкою», створюють «пшеничне поле», складають квіти у вази, які стоять по обидва боки сцени, і шикуються півколом на сцені.



Дівч. Гостей дорогих стрічаєм

Круглим пишним короваєм.

З рушником берем таріль,
Коровай кладем і сіль.

Хлопч.  
Шанобливо хліб підносим , вклонившись, щиро просим:
Любий гостю наш, приймай
Хліб гостинний – коровай.
(Діти кланяються і кладуть хліб на стіл, застелений скатертиною).

    Хліб – усьому голова, так в народі кажуть,
Хліб – це мир, любов, життя, хліб – це наша радість.
    Мама зранку подає молочка поживного,
І смачний окраєць хліба, теплого, пшеничного.
    Хліб – багатство найцінніше з тих часів,
Коли навчились його виробляти.
Йшли роки, мінялись люди, цінності губились,
Тільки хліб – незгубна цінність, в ньому наша сила.

Хліб – усьому голова, хліб – як сонце, кажуть,
Хліб – це спокій, мир, життя, хліб – це справжня радість.

Сьогодні ми зібрались тут, щоб вшанувати його величність – хліб.

               Пісня " Урожайний коровай"



6.Ми живемо в Україні,

Де в степу із краю в край

На добро усій країні
Визріває урожай.
Де пшениця достигає
Колосиста, золота,
Де, неначе море, грають
І шумлять густі жита.

Чи знаєте ви, як пахне життя? Давайте затихнемо на хвильку і відчуємо цей запах… Це пахне хліб. Неповторний запах робить хліб живим, частиною душі кожного з нас. В усі віки хліб був обов’язковим атрибутом, що супроводжував найважливіші події в житті людини. Коли народжувалася дитина і йшли на хрестини, неодмінно клали в колиску срібний карбованець і хлібину – на здоров’я і достаток. На весіллі молодих стрічали хлібом-сіллю. На Великдень у красному куті виставляли високі паски.



Та не завжди хліб був таким смачним та буденним.


13. Є таке страшне слово – голод. Людина, яка пережила його, із жахом чує це слово. В роки Великої Вітчизняної війни не тільки від куль помирали люди, а й від голоду.

        Солдатський хліб – черствий сухар
        І в казанку незмінна каша.
        Ми винесли страшний тягар,
        Така вже, видно, доля наша.

        Тоді збагнули ми, що хліб,
        Здобутий боєм роти,
        Ми проміняти не змогли б
        На всі житейськії щедроти.


14.А ще був страшний голодомор в Україні 33-го року. Від голоду помирали і дорослі, і діти. Шматок хліба коштував стільки ж, як саме життя.

        У полі висохли криниці,
        Ніхто не сіяв, не орав.
        Голодний рік мов чорна птиця
        Над краєм змореним літав.

Зростає колос золотий,

        Налитий сонцем й небом,

        Щоб ми вклонилися йому

        І багатіли хлібом.

        І кожен день, і кожну мить
        Дай, Боже, хліб насущний,
        Щоб ми могли у мирі жить,
        Щоб не були бездушні.
        Молись до хліба, не кидай,
        Хай хліб спасінням буде.
        Бо не черствіє хліб святий,
        Черствіють тільки люди.

Не кидайсь хлібом, він святий –

В суворості ласкавій,

Бувало каже дід старий

Малечі кучерявій.

Не грайся хлібом, то ж бо гріх!
Іще до немовляти,
Щасливий стримуючи сміх,
Бувало каже мати.

17. Бо красен труд, хоч рясен піт,
Бо жита дух медовий
Життя несе у людський світ
І людські ріднить мови.
Хто зерно сіє золоте
В землі палку невтому,
Той сам пшеницею зросте
На полі вселюдському.

Вчитель: Дорогі діти! Сьогодні ми з вами вели розмову про хліб, що здавна був поняттям святим. Я вірю, що в кожне ваше серденько попаде зернятко добра. І так, як із зернятка виростає хлібний колос, так і в ваших серцях проросте великий колос добра, честі, поваги, справедливості. Нехай ваша душа буде такою ж величною і чесною, як безкрає пшеничне поле.



Здоров’я, щастя всім вам, хай завжди буде пахучий хліб на вашому столі! На закінчення свята ми хочемо пригостити вас хлібом у вигляді сушки, щоб ви ніколи не втратили смаку українського хліба, щоб ви всі завжди були ситі й здорові, веселі й щасливі, щоб в усі віки на українському столі на білій вишитій скатертині лежав, мов сонце, свіжий хліб.


(Звучить пісня «І в вас, і в нас хай буде гаразд », діти пригощають гостей бубликами


Аналіз виховної роботи за 2015 – 2016 навчальний рік.

                          
  Виховна робота в класному колективі складна та різноманітна: це виховання  в процесі навчання ,виховання в суспільстві та колективі,сім’ї та школі ,це самовиховання та перевиховання ,це різноманітна виховна робота в процесі праці,гри,спілкування ,суспільної діяльності ,самодіяльності ,само творчості та самоуправління. Отже, перед собою, як класного керівника, ставила слідуючі задачі та мету.
Мета:  створення умови для збереження і зміцнення здоров'я учнів; моделювання і будування виховної системи класу, спрямованої на розвиток і розкриття індивідуальності дитини, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однокласниками відносини дружби і взаємодопомоги
Задачі: 
·             Формування дружного колективу з активною життєвою позицією засобами КТП,бесід,класних годин;
·        Підготувати дітей до тривалої навчальної роботи в школі ,до творчого виконання завдань ;
·        Сприяти розвитку індивідуальних здібностей учнів шляхом залучення в різні конкурси,вікторини,розвиваючі ігри;
·        Створення умов для формування здорового способу життя , збереження і змі-
·        цнення здоров’я учнів;
·        Зацікавити  спілкуванням один з одним;
·        Дати можливість для самоствердження ,прояву лідерських якостей.
·        Виховувати моральні якості.
               За перший рік життя в колективі діти здружилися один з одним,більше дізналися про кожного. В класі з перших днів навчання ,учні намагаються вчитися слухати один одного ,розуміти, вчитися домовляться один з одним. Дуже люблять приймати участь в шкільних та класних заходах. Працюючи над виконанням цих завдань, було проведено цілий ряд виховних заходів. Серед них чільне місце посідають ситуаційні години спілкування, на яких шляхом рефлексії учні розвивають уміння будувати стосунки одне з одним, із колективом. Ця форма роботи, багата на ситуації з етичних проблем, рольові ігри, має великі потенційні можливості для утвердження стійких моральних позицій дитини, таких необхідних йому у складних житттєвих взаємодіях реального буття. Тематика їх різноманітна: "До мене прийшли гості. Українська гостинність”, "Як поводитися в школі, на гральному майданчику під час гри”,  "Історичні витоки народної іграшки”, " Розмова по телефону», "Хвилинки  ввічливості," «Я зичу вам доброго дня!»,  « Моя Україна», "Вчитися жити в мирі та злагоді”.
Особливу увагу звертала на поглиблення знань про культурну спадщину України, на його історичні святині. Про це йшла мова на виховній годині        « Українські обереги» .
На годинах спілкування приділяється увага не тільки  національному і моральному  вихованню, а й художньо – естетичному, трудовому, фізичному та екологічному.  Пропоную здоровий  спосіб життя, проводжу боротьбу зі шкідливими звичками.. З великим задоволенням діти приймають участь в екскурсіях, годинах милування в природі, вікторинах "Що в лісі росте, хто в лісі живе”, "Звуки природи”. Багато часу діти проводять на свіжому повітрі, де організуються різні ігри, спортивні естафети. .
Усі учні із задоволенням приймають участь у позакласній роботі.. У класі немає байдужих до життя колективу і школи. Взяти участь у позакласному дійстві для учнів – радість. Діти із задоволенням брали активну участь у «День першокласника», Свято Букваря, декаді початкових класів( нагороджені грамотою)
Велика робота проводилась на розвиток творчих здібностей , самостійності, самореалізації дітей. Підсумком цієї роботи стала участь у  класних заходах, конкурсах та Міжнародному весняному конкурсі «Колосок» (приймали участь 12 учнів, нагороджені Золотим дипломом) та «Геліантус» ( три учні брали участь, нагороджені дипломами і пам’ятними подарунками)
 Суб’єктом виховного процесу є співпраця дітей і дорослих.. Тому завжди створювалась атмосфера доброзичливості, взаєморозуміння, взаємодопомоги, відчуття колективу. Батьки активну участь брали в прикрашенні класу з настанням певної пори року, Брушнівська Юлія Вікторівна та Болдирєва Оксана Миколаївна разом з дітьми виготовляли ляльки-мотанки, Кажанов Максим Леонідович був активним учасником у проведенні Свята Букваря. Цими методами буду користуватись і надалі в виховній роботі з дітьми, бо це дає позитивну мотивацію у навчанні і в позакласній роботі, оскільки увага зосереджується не на помилках, а на досягненнях і перемогах.
Сьогодення потребує вміння добре знати своїх учнів, їхні інтереси, стосунки з сім’єю, стан здоров’я.. Тому виховна робота була збудована на прагненні йти за інтересами дітей, будувати з ними взаємини так, щоб кожному хотілось поділитися з учителем своїми труднощами. Кожного учня було відвідано вдома з метою ознайомлення умов проживання дитини.
 Треба і надалі працювати над згуртованістю класу, а в цьому  допоможе робота над дисципліною учнів, формуванням моральних якостей у кожного з них. До виконання цих задач буду залучати батьків, бо тільки спільна робота засіє в дитячих душах любов, повагу, віру в себе.
Аналізуючи виконану роботу, можна відзначити, що були зроблені наступні кроки щодо здійснення адаптаційного періоду в житті першокласників:
     У перші тижні навчання створені в класі умови, наближені до умов дитячого садка;
     Дотримання норми гнучкого режиму дня. Початок занять о 8.00. Тривалість уроків 35 хв. Протягом уроку проходять 2 фізкультхвилинки: одна-рухова, інша - для зняття напруги зору. Після 2-го уроку проходить динамічна пауза, під час якої діти харчуються в їдальні, активно відпочивають, а в гарну погоду-гуляли на вулиці. У цей час - провітрюється кабінет.
     Проведення плавного переходу від ігрової діяльності до навчальної.Уроки проходили із застосуванням сюжетних, рольових і дидактичних ігор, що захоплювало дітей навчальним процесом, знімало втому і напругу (були проведені нетрадиційні уроки: уроки-свята, уроки-подорожі, уроки-казки, уроки- екскурсії тощо);
     -Можливість спілкування (розвиток комунікативних здібностей, емоційної сфери через уроки музики, образотворчого мистецтва та навколишнього світу, конструкторської діяльності на уроках математики);
     Створено умови для найбільшого збереження здоров'я першокласників;

Висновки:
Удачі в роботі:
·       різномаїття форм роботи;
·       розвиток пізнавальних інтересів учнів, морального потенціалу;
·       початок формування основ культури спілкування та побудови  міжособистісних відносин;
·        творчі «відкриття» учнів;
·       вдала побудова індивідуальної роботи з учнями;
·       велика спільна робота дітей і батьків;

Проблеми в роботі:
·       самоврядування в класі знаходиться на стадії формування;
·       потрібно цілеспрямована робота з формування колективу;
·       у деяких учнів не розвинене почуття поваги до інших;
·       у класі багато дітей, які прагнуть до лідерства;
·       не всі учні можуть долати труднощі у навчанні, правильно і раціонально витрачати навчальний час;
Всі заходи були спрямовані і підпорядковані єдиній меті адаптаційного періоду: емоційне благополуччя як умова успішності навчальної діяльності,
 в цілому виховна робота в 1 класі була багатоплановою і різнобічною.
У цілому можна визнати спільну роботу вчителя, батьків, дитячого колективу задовільною.
 Виходячи з аналізу виховного процесу у класі  і на основі діагностичних матеріалів, були визначені цілі, завдання та напрямки виховної роботи на наступний  навчальний рік.
 Мета:продовжити роботу з моделювання та побудови виховної системи класу, спрямованої на розвиток і розкриття індивідуальності дитини, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однокласниками відносини взаємодопомоги та взаємоповаги, шанобливо ставитися до життя і до всього живого, як прояву життя.
Завдання:
1) вивчити особистісні якості учнів, як складаються відносини в класному колективі;
2) здійснити проектування образу життєдіяльності класного співтовариства;
3) сприяти формуванню класного колективу і створенню в ньому морально і емоційно -сприятливого середовища для розвитку другокласників.
ЦІЛІ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: продовжити роботу з моделювання та побудови виховної системи класу, спрямованої на розвиток і розкриття індивідуальності дитини, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однокласниками відносини взаємодопомоги та взаємоповаги, шанобливо ставитися до життя і до всього живого, як прояву життя.
 ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ:
1) вивчити особистісні якості учнів, як складаються відносини в класному колективі;
2) здійснити проектування образу життєдіяльності класного співтовариства;
3) сприяти формуванню класного колективу і створенню в ньому морально і емоційно -сприятливого середовища для розвитку другокласників

Вересень
Місячник безпеки життєдіяльності та охорони праці



01.09 – 09.09
12.09 – 16.09
19.09 – 23.09
26.09 – 30.09

Основні  заходи

День Знань
Свято Першого Дзвоника.
Урочиста лінійка. Перший урок: «Це наше і це твоє»

08.09Міжнародний день грамотності

Олімпійський тиждень:
-конкурс малюнків «Олімпійці серед нас»;
-Всеукраїнський олімпійський урок «Історія олімпійських ігор»

Складання «Листа солдату»

Класні збори «Мої обов’язки»
21.09Міжнародний день миру


Вих.год. «Щоб не марно в світі жити,треба, діточки, дружити»
26.09День європейських мов


28.09. Виховна година «Бабин Яр: без права на забуття»

30.09.Всеукраїнський день бібліотек.  «У світі казок Івана Франка»

Індивідуальна робота

Відвідування учнів пільгової категорії вдома
Опитування  учнів з метою уточнення індивідуальних даних
Ознайомлення з умовами проживання учнів вдома


Робота з охорони здоров’я


Проведення інструктажів з учнями з охорони життя та здоров’я
Бесіда «Моя дорога з дому до школи»

27.09 Міжнародний день туризму


Робота з батьками
Уточнення даних (соціальний паспорт)

Батьківські збори: «Зміст і організація навчально-виховного процесу в 2 класі

Жовтень
Місячник національно-патріотичного виховання




03.10 – 07.10
10.10 – 14.10
17.10 – 21.10
24.10 – 28.10

Основні  заходи

Виховна година «Добрі справи прикрашають людину»
Акція «Стежиною добра»
Усний журнал « Покрова Пресвятої Богородиці. День захисника Вітчизни»
Година спілкування "Моральні цінності українського народу"

Конкурс «Права дитини в малюнках»
Рольова гра «Гостинність –національна риса українців»

 Інформаційно-пізнавальна година: «Безсмертним подвигом своїм вони прославили Вітчизну

Індивідуальна робота

Індивідуальна робота з учнями, які не встигають у навчанні
Бесіда «Що про тебе розкажуть твої речі»
Інтерактивна бесіда «Красиве і некрасиве в твоїй поведінці»


Робота з охорони здоров’я


Будь чистим і охайним. Правила особистої гігієни
Бесіда «Обережно: електричний струм»

Складання пам’ятки на осінні канікули «У Небезпеки немає канікул»

Робота з батьками

Бесіда «10 фраз, які не можна говорити дитині»


Листопад
Місячник толерантності



07.11 – 11.11
14.11 – 18.11
21.11 – 25.11
28.11 – 02.12

Основні  заходи

Вікторина «Мова материнська, мова солов’їна»

Усний журнал «Історія писемності: від ієрогліфів до літер»
Урок толерантності.

Акція «Говоримо добрі слова»
День пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 рр.  «Трагедія голодомору в Україні 1932–1933 рр. у пам'яті народній»
Години спілкування «Дивись на нас, як на рівних
Індивідуальна робота

Відверта розмова «Чи комфортно тобі в школі»
Спостереження за поведінкою на перерві
Спілкування з учнями про правила поводження в колективі
Поважай інших, якщо хочеш щоб поважали тебе

Робота з охорони здоров’я


Тренінг «Будь обережним з незнайомими людьми»
Бесіда «Вітаміни допомагають бути здоровими»
Повторення правил користування електричними приладами
Бесіда « Газ у побуті людини»

Робота з батьками

Батьківські збори «Як виявляти й розвивати здатності дітей»









Грудень

Місячник толерантності



05.12 – 09.12
12.12 – 16.12
19.12 – 23.12


Основні  заходи

Виховна година  «Декларація прав дитини

Година спілкування «Захист Вітчизни – обов’язок громадянина»
Усний журнал  «Зимові звичаї та традиції українського народу»
«Миколай крокує по планеті»


Індивідуальна робота

Бесіда про виконання доручень




Робота з охорони здоров’я


Інструктаж з ПДР «твоя дорога до школи»
Бесіда-порада «Як оберегти себе від переохолодження

Інформація «Увага! Небезпека від петард та феєрверків» Інструктаж щодо збереження життя учнів під час зимових канікул


Робота з батьками

Батьківські збори «Підсумок навчання за 1 семестр»
Колективна творча справа: «Готуємось до Нового року»














Пропонуємо підбірку коротких віршів про літо українською мовою. Ці вірші нескладні, гарно римовані, тому підійдуть для дошкільнят, тобто діток віком від 3 до 6 років.
***
Все теплим промінням зігріто.
Ура! Починається літо,
і сонце всміхається з неба —
нам більшого щастя не треба.
***
Літо, літо золоте
Випиває роси
Та з пшениченьки плете
Україні коси.
Виглядає з-поміж віт
Вишнями в садочку,
Одяга на цілий світ
Сонячну сорочку.
***
Ах, літо, літо, швидко проминає,
Й натішитись не можна тим теплом.
Високо сонечко стоїть і сяє…
То ж літечко здається гарним сном.
***
За крутими берегами
Пахне сіно полинами,
На ромашці бджілка спить,
З неба капає блакить.
Явори лоскоче вітер,
Розплітає вербам віти,
Літо шепче до води:
— Я прийду іще сюди.
***
Літо квітами сміється,
Пісню радості співає.
Теплим дощиком проллється
І веселкою заграє.
Пригостить у лісі, в полі
Ягідьми та ще грибками.
Вітерцем війне на волі,
Мов погратись хоче з нами.







Комментариев нет:

Отправить комментарий